Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så jävla kul! Jag har 2 dobermann med 3 valpar Har inga kort eftersom dom sparas i själva spelet, men videoklipp har jag om du vill se dom små liven
Sen har jag ett katt, papegoja (min andra eftersom jag tryckte på ett alternativ som var "släpp lös" och då försvann han ) o ett marsvin.
Och ja, jag är helt besatt Jag kan sitta o spela flera timmar i sträck, ibland glömmer jag av att äta osv.
Jag har Djurliv och hittills tycker jag det är kuuul, men tyvärr är det väl bara att inse att jag efter sju år av Sims-spelande har tröttnat lite. Eller så har jag inte riktigt tid/ro att sitta med det längre. Det känns ganska tråkigt för det är det enda spelet jag spelar ö.h.t.
Får spela mer på höstlovet och se om jag inte kan få suget tillbaka!
Man köper en hundkoja (alltså en sån jättestor som man har ute) klickar på nån av hundarna (givitvis en hane och en hona som har bra relation) då kan man välja "Försök att skaffa (valp?) med..."
Aaaaaaah sims!! Gud! NOSTALGI! Jag minns ett reportage på lilla aktuellt där de berättade omett spel som man kunde styra människor i . Åååååh.. 7 år sen!
Antar att det lär inskaffas senare....spelar Sims 2 i omgångar - ibland många dagar/kvällar i veckan, ibland inget på flera veckor.
Men det här Djurliv verkar ju himla skoj!
Skola & Jobb Lönen är relativt låg jämfört med flera andra akademiska yrken med samma utbildningslängd. Det tar 5,5 år att utbilda sig och räkna med...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...