The sims 2 Djurliv

R8n

Trådstartare
Ja... ni som har det, vad tycker ni? Kul? Vad gav ni för det? :p

/ R8n som ska handla djurliv imorgon:p

Sv: The sims 2 Djurliv

Mitt kommer snart hem med sambon. Ska testa det ikväll. :D

Så jävla kul! ;) Jag har 2 dobermann med 3 valpar :love: Har inga kort eftersom dom sparas i själva spelet, men videoklipp har jag om du vill se dom små liven :love:
Sen har jag ett katt, papegoja (min andra eftersom jag tryckte på ett alternativ som var "släpp lös" och då försvann han :p) o ett marsvin.

Och ja, jag är helt besatt :D Jag kan sitta o spela flera timmar i sträck, ibland glömmer jag av att äta osv. :p

Nu ska jag spela innan Aero kommer hem :)

Ja, visa gärna videoklippen! :idea:
Låter hur kul som helst... jag måste ju bara köpa det:D

Jag har Djurliv och hittills tycker jag det är kuuul, men tyvärr är det väl bara att inse att jag efter sju år av Sims-spelande har tröttnat lite. :cry: Eller så har jag inte riktigt tid/ro att sitta med det längre. Det känns ganska tråkigt för det är det enda spelet jag spelar ö.h.t.

Får spela mer på höstlovet och se om jag inte kan få suget tillbaka! :)

Jag har och det är ju busroligt! Men jag fattar inte hur man kan fixa så dom får valpar! Förklara för mig!

Man köper en hundkoja (alltså en sån jättestor som man har ute) klickar på nån av hundarna (givitvis en hane och en hona som har bra relation) då kan man välja "Försök att skaffa (valp?) med..."

Eller det står nog barn förresten... ?

Senast ändrad av en moderator:

Måste man ha vanliga sims2 för att ha djurliv?
Är grymt sugen, vanliga sims är trist:(

Aaaaaaah sims!! Gud! NOSTALGI! Jag minns ett reportage på lilla aktuellt där de berättade omett spel som man kunde styra människor i :D. Åååååh.. 7 år sen!

Antar att det lär inskaffas senare....spelar Sims 2 i omgångar - ibland många dagar/kvällar i veckan, ibland inget på flera veckor.
Men det här Djurliv verkar ju himla skoj!

Ja, men jag skulle ju köpa:rofl:

Undrar om lantbruk eller hästliv kommer:rofl:

Jaha :idea:

Jag vet vilken expansion som kommer efter detta :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 038
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 464
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025