The sims 2 Djurliv

Sv: The sims 2 Djurliv

Riktigt roligt är det faktiskt. Nu ska jag bara få valpar att bli till med. Ska bli intressant :D

Chihuahua :D är den ena. Den andra vet jag inte. Adopterade den :D

Aha, det stod att man kunde para förut men inte längre, dom kanske har för dålig relation!

Kan hälsa det Ströga sade till mig innan hon gick i säng :)
Det har med årstider att göra.

Precis. Det har cirkulerat rykten om det ett tag på internet, men med Djurliv följde det nu med lite information om nästa expansion:

"Utomhuskul - Hela året om

Låt dina simmar få ta en paus och komma ut ur huset en stund! I det kommande expansionspaketet till The Sims 2 kan du ta med dina simmar utomhus och låta dem roa sig med alla årtiders roliga aktivitetet, som snöbollskrig, vattenlekar i poolen och mycket mer. Dessutom kan de njuta av ett vårregn, fiska i sin egen damm och odla sällsynta frukter med oväntade konsekvenser. Vare sig du bygger ett vinterslott eller en sommarstuga så kommer dina simmar att älska varje årstid - men se upp för det oberäkneliga vädret!"

(Hoppas det här inte räknas som reklam nu (?!) för det är ju inte meningen! :o I så fall hoppas jag att moderatorn tar bort bara det här inlägget så inte hela tråden behöver ryka...)

Nu får jag allt ta och skälla på dig! :devil:

Du nämnde aldrig att man måste ha Dvd i dator för att kunna spela The sims djurliv:p :D

Jaja, spelet är hemma nu iaf. Ska fixa in dvd nästa vecka:bump:

Oj...då :P Sorry sånt tänker inte jag på, eller det visste jag inte ens :p

Jag har skapat en ny familj med 2 hundar o 2 katter. Ska se om det kan bli nån "bullshit"-avkomma från hundarna. Eller nån kisseunge från katterna. Men svårt att få dem att göra som man vill :D

Inte förrän på måndag ska datorn lämmnas in, också är det 1 veckas väntetid:crazy:

Jag som vill spela nu! :cry:

Men finns chihuahua med som man kan välja?

Man kan bara ha 8 st i hushållet :mad: Har två tjejer (:angel: ), en katt o resten hundar, så jag fick sälja en liten valp för jag ville ha en annan hund. Det blev en schäfer, hehe med lite svarta prickar på. Ska para schäfern och min bruna dobermanntik :)

Woooh, jag spelar hela dagarna istället för att städa som jag borde! Jag avlar som fan på mina Ragdollar, tränar och säljer. Jobbigt att det blir så konstiga färgkombinationer, föräldrarna som är så fina :p
Men nu har mitt kattpar tröttnat på varann och blivit ovänner, och vill INTE HA FLER BÄBISAR :cry:, så jag ska sälja hanen och skaffa en ny (vad gör man inte för sin katthona ;))
Nästa expansion låter rolig, men jag hade mycket hellre haft ett Hästliv/Lantbruk som Tigger sa! Jag har faktiskt skrivit ett långt mail med produktbeskrivning på ett Lantliv-sims (med hästar + ridfunktion, kor, höns, grisar och odlingar) till Maxis, efter att Sims2 kom ut. Alla funktioner, alla prylar, allting var beskrivet in i minsta detalj, på ENGELSKA dessutom, och vad får jag för det!? Vi får väl se i framtiden, men inte ens ett tack hittills... *morrar* :p Jag borde bli spelutvecklare och nästla mig in på Maxis och se till att de får tummen ur och inser vilken stor målgrupp hästtjejer egentligen är! Har en krönika om det som ligger och skräpar någonstans, får se till att uppdatera den och skicka in till SuperPlay eller nåt i den stilen! :D
Nu ska jag städa klart, sen ska jag köpa en ny katthane och kanske ett par hundar också. Happy simming!

Ja, det skulle fan vara askul! :)

Inte ens ett bekräftelse på att dom läst det?

Heh jag drömde om dig i natt (fan vad jag drömmer :p) sen när jag vaknade kl 5 tänkte jag skriva ett sms: "du är knäpp" eller nåt sånt :p Men efter ett tag när jag letat i telefonboken så kom jag på att jag inte har ditt nummer :idea: ;P

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 038
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 464
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025