Sv: The sims 2 Djurliv
Woooh, jag spelar hela dagarna istället för att städa som jag borde! Jag avlar som fan på mina Ragdollar, tränar och säljer. Jobbigt att det blir så konstiga färgkombinationer, föräldrarna som är så fina

Men nu har mitt kattpar tröttnat på varann och blivit ovänner, och vill INTE HA FLER BÄBISAR

, så jag ska sälja hanen och skaffa en ny (vad gör man inte för sin katthona

)
Nästa expansion låter rolig, men jag hade mycket hellre haft ett Hästliv/Lantbruk som Tigger sa! Jag har faktiskt skrivit ett långt mail med produktbeskrivning på ett Lantliv-sims (med hästar + ridfunktion, kor, höns, grisar och odlingar) till Maxis, efter att Sims2 kom ut. Alla funktioner, alla prylar, allting var beskrivet in i minsta detalj, på ENGELSKA dessutom, och vad får jag för det!? Vi får väl se i framtiden, men inte ens ett tack hittills... *morrar*

Jag borde bli spelutvecklare och nästla mig in på Maxis och se till att de får tummen ur och inser vilken stor målgrupp hästtjejer egentligen är! Har en krönika om det som ligger och skräpar någonstans, får se till att uppdatera den och skicka in till SuperPlay eller nåt i den stilen!

Nu ska jag städa klart, sen ska jag köpa en ny katthane och kanske ett par hundar också. Happy simming!