The sims 2!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 878
M

millansnillan

Någon som har köpt?
Hur var det?
Måste ju veta om det är värt pengarna! :D

Sv: The sims 2!

Har köpt! :)
Skillnaden mot the Sims börjar när man ska skapa sin familj Du kan välja att skapa en bebis, barn, tonåring, ung vuxen, en mellan vuxen (ca 30 år), en medelålders eller en gammal. Du kan i princip designa hela människan från frisyren till kläderna. När man "gör kroppen" kan man välja form och storlek på olika delar i ansiktet, och vilket smink personen ska ha, glasögon, hatt eller skägg går också bra att välja.
Spelet tycker jag fortfarande är lite svårstyrt om man har flera simmar som man ska hinna med. Det finns inte så mycket möbler att välja mellan (kommer väl i alla femtielva expansioner). Grafiken är snyggare och simmarna tänker mer själva. De har önskningar och är rädda för olika saker, de har dessutom minne och kan komma ihåg händelser.
Tyvärr kräver spelet en bra dator om man ska spela det. Bara installationen kräver 3,5Gb utrymme på hårddisken. Jag har en rätt ny kraftfull dator och jag tycker ändå att spelet känns segt bitvis, speciellt i starten och när man laddar familjen.

Spelet är värt pengarna (469:-).

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 015
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Är lite sugen på att titta på filmen om John Whitaker, men då måste man lösa ett abonnemang på Clip my horse och jag undrar om det är...
Svar
2
· Visningar
312
Senast: Grazing
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 912
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V