The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The Sims 3 [samlingstråd]

BILDBOMB!!

Skrev ju tidigare att jag inte blev helt nöjd med förra gården. Så nu har jag gjort en ny (och även ny familj)! Betydligt mindre med endast 3 tomter. Bor granne med förra familjen. Denna gång försökte jag få ett lite mer modernt med lite lyx i inredningen. Är inte helt nöjd med alla rum i huset, men det går att göra om när jag orkar. Resten är jag väldigt nöjd med! Har lagt ner massa energi på ljussättningen utomhus. Tycker jag lyckades ganska bra :)

Huset från framsidan på kvällen:

Garaget:

Ena hagen (är lite mer detaljer i hagen nu, men har inte tagit bild på det. Kommer när jag tagit bild på nya familjen med djur!):

Stallet sett från hage nr 2:

Stallet sett från trädgården:

Fortsättning följer...

....fortsättning.

Huset sett från baksidan:

Stallet och trädgården:

Stallets insida:

Stallets insida:

Spolspilta:

Stallets insida:

fortsättning följer...

...frotsättning..

Kombinerad klubbrum/foderkammare/sadelkammare:

Foder delen:

Sadelkammar delen:

Lilla hagen:

Ridbana:

Hage nr 2 med terränghinder i:

Uteplatsen:

fortsättning följer...

...fortsättning..

Hallen:

Hallen:

Tvättstuga:

Föräldrarnas badrum:

Masterbedroom:

Allmänna badrummet:

fortsättning följer...

...fortsättning..

Hall/Spelrum på ovanvåningen med utsikt över polen (detta rum orkade jag inte inreda så de fick helt enkelt användas som ett spel rum):

Dotterns sovrum:

Dotterns badrum:

Simpelt biorum:

fortsättning följer..

...fortsättning..

Hallen/spelrummet:

Översikt:

Sådär. Bara 40 bilder senare så har ni fått se hela gården :D
Bilder på familjen kommer någon annan dag. Har tänkt bygga om hela staden så det bara finns hus jag byggt i den :p

Finns det ff cheat så man kan få en massa pengar?
Vet att det fanns på ettan :)
Dottern fick Sims 3 plus pets i förrgår :)
MYCKET att hålla reda på blir det.

Du kan också använda fusket testingcheatsenable true. Högerklicka på en sim, välj "Föremål" (tror jag?) och delete.

Nej det kan man inte. Men vill man ha ett nytt likadant kan man gå ut i 'ändra stad' läget och göra en ny familj. Man gör då det djur man vill ha och tar bort simmen. Sedan när man är klar och är tillbaka i ändra stad läget så klickar du på ditt nya djur och sen på din familjs hus och tryck på slå ihop hushåll (eller nått i den stilen).

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar