The Sims 3

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fragile_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 49
  • Visningar Visningar 14 414
Sv: The Sims 3

I varje barns katalog finns deras läxböcker, du trycker på den för att läsa.
Ska de vuxna läsa någon bok så trycker du på bokhyllan eller vad de har i sin kappsäck. Kappsäcken för de vuxna går naturligtvis att tömma genom placera tillbaka dem i bokhyllan. För att ställa tillbaka i bokhyllan trycker du på bokhyllan och öppna och därefter placerar du in sakerna, likaså med kylskåpet när du handlat mat.

KL

Jag har kommit på en (tillfällig?) lösning på problemet med att spelet hänger sig och/eller avslutas.
Jag installerade om hela skiten och spelar i fönsterläge i stället för helskärm. Stod det på något forum jag hittade när jag googlade.
Funkat prima hittils :)

En sak jag inte har fattat med det nya spelet är hur man flyttar familjer till nya hus, och om man kan flytta familjer från en stad till en annan?
Finns ju ingen "familjekorg" (eller finns det?) som i det gamla spelet.

Okej tack!
Kom senare på att man kunde göra så ena föräldren bad dem göra läxorna med :)

Alla familjer som du skapar eller lägger i familjekorgen ligger kvar där för andra städer. Spelet sparar hela tiden en kopia i familjekorgen. Så du kan ha samma familj boende på flera ställen.

Jag såg på filmen av the sims 3 enligt mig är de lite roddigt med knapparna men man kommer vell inn i det? Har funderat på att köpa men ge ett betyg på The sims 3 från 0-10 e de värt att köpa

KL

Alltså jag förstår fortfarande inte det där med sparandet och familjerna, om jag vill spela så att min familj (kallar dem Smed) finns kvar i staden men jag vill flytta in en ny (kallar dem Ros) i samma stad och spela med Ros, måste jag då välja Familjen Smed när jag startar spelet för att sedan därifrån gå till kvarteret och skapa/spela med familjen Ros ?! :confused:

Någon snäll som kan förklara för osmarta jag? :o :angel:

Du går till ändra stad har jag för mig för att aktivera den andra familjen! Alltså om du skapar en generationsfamilj och vill ha lite koll på dem osv, så måste man aktivera den familj som man vill just då spela med... undertiden lever den gamla sitt liv och får fler barn osv.

Bra länk! :cool: Jag har flera omgångar med de olika delarna för sims 3 och absolut coolast är att man kan med de nya delarna bygga källare! :p

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
359
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749
  • Artikel Artikel
Radannons Underlätta städningen i hagar, paddockar, trädgårdar och parker med världens mest sålda gödselsug från Greystone! Att suga upp gödsel...
Svar
0
· Visningar
1 077
Senast: Greystone
·
Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
765
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd