Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag märker knappt någon skillnad alls på fartreglagen 1-4, blir ungefär en minut per sekund...
Men dt verkar ju också vara ett utbrett problem...
Lite OT men för mig som är på The Sims 2 ännu, vilka är bäst o ha där? Vi har bara det första och när ungdomarna kan gå på universitet. (dock är skivan borttappad) Vilka mer är köpvärda?? Husdjur är självklart
men i vilken ordning kommer de??
Tack!
Har samma problem som dig med att spelet kraschar när man minst anar det, har märkt att om man spelar "försiktigt" och inte klickar på en massa samtidigt och sparar ofta.. Så fort man gjort nåt större. Men särskilt skoj är det inte.
Kunde också spela Sims2 helt utan problem..![]()
Vill du ha ut dem snabbt ur huset är det bara att ta fram födelsedagstårtan som går att köpa och fira födelsedag för någon av dem! De växer upp då och blir ett problem mindre om du sedan säger åt dem som ungdom att flytta ut.![]()
Hur tar man reda på om datorn klarar systemkraven? Är osäker på om min dator klarar det![]()
???... Jag har försökt göra det och då försvinner den tidigare familjen och det hus som jag skapade i ett tidigare spel.Hur får du de då att vara kvar? För jag lyckas inte!
Istället försöker jag skifta familjer genom trycka på ändra stad och avaktivera den familj som jag för tillfälligt har aktiv.