mian1

Trådstartare
Nu har även vi blivit drabbade av The Sims och jag gör mina första taffliga försök att få folk att överleva :o :D

Hur får jag obegränsat med pengar? Jag har den gamla versionen och inte Sims2.

Sv: The Sims

Ctrl + Shift + C öppnar en grå list uppe till vänster. Där skriver du "rosebud" utan fnuttar. Det ger $1000. Utropstecken upprepar senaste kommandot och med ; kan du ge flera kommandon samtidigt.

Ex: Ctrl + Shift + C, rosebud, CTRL + Shift + C, !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!

Sims alla packar är festliga och även tvåan. Men de kräver en hel del av datorn.
Om man lägger in för mycket extra saker så har spelen en benägenhet att hänga sig och kasta ur en ur spelet. Detta gäller ettans alla delar. Jag kör med alla samtidigt för att få så mycket tillbehör som möjligt. Tvåan tar en hel del av datorn och kräver stark processor för att klara av allt.
Lycka till med spelen.
*kramar av styrka*
Magda

Det funkar också att göra "allt på samma gång".
Alltså skriv: rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!osv....

Om du skriver !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; och sedan ;;;;; flera efteråt så upprepar den fusket flera gånger om fram tills att du rättar till koden igen.... på det sättet så slipper du skriva in gång på gång utan du skriver en gång och gör upprepningarna och trycker sedan på return. Prova så får du se!!
LYCKA TILL!!
GOD JUL!!
*kramar av styrka*
Magda

Skriv motherlode så får du massa pengar. (Tror det stavades så...)

Ah, du hade gamla Sims... vet ej om det funkar där, jag hade tvåan.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
388
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
518
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka