Thermo Master Exclusive

L

LoveRindi

Är det bra? Det är ju rätt dyrt (nästan 2000) så jag undrar om det verkligen är prisvärt? Sitter det bra? Värmer bra? Bra kvalité? :confused:
 
jag har tyvärr bara dåliga erfarenheter av thermo masters täcken. :( men dock inte av det här. men jag skulle rekommendera dig att inte chansa på att just det här skulle vara bättre bara för att det är dyrare, utan istället lägga pengarna (på kanske ett märkestäcke, det är ju i den prisklassen) som man vet håller måttet. lycka till! :)
 
Jag tycker att det är bra! Lite tungt att lägga på kanske med hals och allt men fyller sin funktion. Har bara haft det när det varit lite kallare den här säsongen. Köpte inte mitt till fullt pris och skulle kanske inte göra det heller även fast jag inte haft problem med mitt. Lägger kanske hellre ned samma summa på ett väl beprövat märke. Vänta till de rear ut de i vår om du inte måste ha det den här säsongen! :idea:
 
Hur många gram är fyllningen på? För annars kan jag verkligen rekommendera Event PLus vintertäcke 400g. Det är det bästa täcke jag provat på pållen! :love: Sitter perfekt på honom. Det är det blåa som finns på Granngården. Kostar ca 1300 utan hals och 2000-2100 med hals.
 
Har inget själv men en tjej i stallet lämmnade tillbaka sitt för dragkedjan till halstäcket gick sönder efter 1 gång
och sen var det nåt mer :confused:(kommer inte i håg)
hon tyckte det var ett skit täcke :p
/Arabizar
 
vi funderade på att köpa det men vi köpte ist. thermo master superfit vinter, med halstäcke till, några hundralappar billigare. tyvärr har halstäcket gått sönder lite i ena knäppet, men det var pga. att en häst biter på henne i hagen, det var lätt att sy igen.. inga problem..
 

Liknande trådar

Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 123
Senast: Nepenthe
·
Övr. Katt Hur kan min katt kunna klockan? Jag förstår inte :laugh: Katten får sitt torrfoder via en matmaskin. Jag införskaffade den efter att...
Svar
15
· Visningar
744
Senast: McFlurry
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 371
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 914
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp