THERMO MASTER® SUPERFIT RAIN

Evergreen

Trådstartare
Nån som har det? Hur tjockt är det?

Blev lite kär i det när jag kollade runt på hööks... :love: och nu har dom ju sänkt det också. ;)

Bara det att jag har ett relativt nytt regntäcke, och egentligen bara skulle behöva ett tjockt vintertäcke nu när vi går mot kallare tider. (ska klippa pållan snart...) så jag vet inte, kanske är lite onödigt att köpa ett till regtäcke? :crazy:
 
Min kompis har det!
Köpte det nån gång i september.
Det verkar bra, väldigt fint och hyfsat rejält.
Vet ännu inte om det är regntät, tyget verkar väldigt "glansigt" vet inte om det är det rejälaste yttertyget.
 
jag har ett sådant till min dam, den gröna teflon behandlade varianten (såg på deras hemsida att dom har två täcken med sama namn, ett grönt och ett blått.)
hon har varit ute med det i spö regn och varit torr och fin när hon kom in, jag hängde upp täcket på tork och det hade torkat till morgonen.

det har bra pass form och hag kompisen har prov bitit i det utan att det blivit några märken eller hål. det är inte tjokt men det är rätt varmt ändå, hon har hafft det täcket + ett flecce täcke inunder och varit varm och go när temperaturen har varit mellan 0 till 5 grader. :bump:
 
dem har inte i min strl! bah!

hon skulle säkert drunkna i 125, tror jag. öh. :p
 
hihi..:) min kompis har också det.. det funkar jättebra, lite stort till henne ponny bara :(
 
Jag är helt förälskad i mitt gröna TM. Passar araben Perfekt + att det kan regna mycket och han är fortfarande torr :love:
 

Liknande trådar

Utrustning De senaste åren har min häst gått på lösdrift. Första vintern som konvalescens och då täcktes hon bara med ett lättare (100g Thermo...
2
Svar
29
· Visningar
2 856
Senast: Gabriol
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 471
Senast: Nominous
·
Skola & Jobb Jag startade en hemsida för snart 10 år sedan om ett intresse jag har. Då var jag långtidssjukskriven. Sajten började som en hobby men...
Svar
2
· Visningar
1 433
Senast: Magiana
·
Utrustning Varning: LÅNGT PK-inlägg På en ridskola i trakten, där jag sporadiskt "tvingas" se på ridlektioner, (har nog bara sett dressyrpass...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 344
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp