LulePettersson 5 Nov 2013 #1 042 Sv: This or that 4 Hade en tjej i stallet som fick göra det åt mig så säger väl proffs xD Ge hästen äpplen eller morötter?
Sv: This or that 4 Hade en tjej i stallet som fick göra det åt mig så säger väl proffs xD Ge hästen äpplen eller morötter?
L Linnea_ 5 Nov 2013 #1 044 Sv: This or that 4 Morötter för det är inte kladdigt och enklare Köpa hästgodis eller ge pellets som godis?
Sv: This or that 4 Morötter för det är inte kladdigt och enklare Köpa hästgodis eller ge pellets som godis?
Jannice 5 Nov 2013 #1 045 Sv: This or that 4 Köpa hästgodis, mina älskar Delizias hästgodis Müsli eller pellets?
L Linnea_ 5 Nov 2013 #1 046 Sv: This or that 4 Pellets, Fri tillgång/massor av hö eller komplettera med kraftfoder?
MM 5 Nov 2013 #1 048 Sv: This or that 4 Anpassar maten efter behovet. Neongrön eller neonrosa grimma?
Darkie 5 Nov 2013 #1 052 Sv: This or that 4 Hmm svårt val.. Men jag föredrar oklippt om det fungerar för hästen. Vattenhink eller kopp i boxen?
Sv: This or that 4 Hmm svårt val.. Men jag föredrar oklippt om det fungerar för hästen. Vattenhink eller kopp i boxen?
MM 5 Nov 2013 #1 053 Sv: This or that 4 Hink för att hästen föredrar det, inte för att jag vill ha det. Samma.
Darkie 5 Nov 2013 #1 054 Sv: This or that 4 Hink så jag vet att den dricker ordentligt. Bädd i boxen eller vända runt allt varje dag när du mockar?
Sv: This or that 4 Hink så jag vet att den dricker ordentligt. Bädd i boxen eller vända runt allt varje dag när du mockar?
MM 5 Nov 2013 #1 055 Sv: This or that 4 Beror på vilken häst jag mockar åt, men helst vänder jag runt på allt. Halm eller spån?
Sv: This or that 4 Beror på vilken häst jag mockar åt, men helst vänder jag runt på allt. Halm eller spån?
L Linnea_ 6 Nov 2013 #1 059 Sv: This or that 4 Jag är Fodervärd och tycker att det är bra. Men om man vet att man kan ha hästen länge så äger jag den hellre Samma!
Sv: This or that 4 Jag är Fodervärd och tycker att det är bra. Men om man vet att man kan ha hästen länge så äger jag den hellre Samma!