LulePettersson 8 Okt 2013 #768 Sv: This or that 4 Beror på vilken nyans men jag säger Grön Ge morötter eller äpplen som godis till hästen ?
Sv: This or that 4 Beror på vilken nyans men jag säger Grön Ge morötter eller äpplen som godis till hästen ?
NightRain 8 Okt 2013 #769 Sv: This or that 4 morötter barfota eller skor med sula å brodd på vintern?
Got2Be 8 Okt 2013 #770 Sv: This or that 4 Hade jag en barfotahäst skulle jag sätta på easyboots med brodd. Men får väl välja det sistnämnda. Samma
Sv: This or that 4 Hade jag en barfotahäst skulle jag sätta på easyboots med brodd. Men får väl välja det sistnämnda. Samma
FengurLaugar 8 Okt 2013 #772 Sv: This or that 4 Skor med sula och brodd Klippa eller inte klippa hästen på hösten/vintern?
Jannice 8 Okt 2013 #775 Sv: This or that 4 Inte klippa än så länge, får väl se hur det blir när hon väl är inriden Samma
Got2Be 8 Okt 2013 #778 Sv: This or that 4 Svårt och säga! För min skull: Vintervila. För hästen: Sommarvila Samma
Elisha 8 Okt 2013 #780 Sv: This or that 4 vintervila utan minsta tvekan! hatar vintern o likaså hästen. ge kraftfoder eller bara hö?
Sv: This or that 4 vintervila utan minsta tvekan! hatar vintern o likaså hästen. ge kraftfoder eller bara hö?