Darkie 15 Okt 2013 #842 Sv: This or that 4 Mörkbrun Boxfronter som ej går att öppna lucka på eller fronter som är öppna "hela vägen runt" ?
Sv: This or that 4 Mörkbrun Boxfronter som ej går att öppna lucka på eller fronter som är öppna "hela vägen runt" ?
Darkie 15 Okt 2013 #844 Sv: This or that 4 Helt öppen då med andra ord då öppningsbar inte fanns att välja på?^^ Jag väljer box som är helt öppen. Bettlöst eller bett?
Sv: This or that 4 Helt öppen då med andra ord då öppningsbar inte fanns att välja på?^^ Jag väljer box som är helt öppen. Bettlöst eller bett?
LulePettersson 15 Okt 2013 #845 Sv: This or that 4 Bett när jag tränar och bettlöst i skogen haha Samma
Got2Be 15 Okt 2013 #846 Sv: This or that 4 Beror på, men medryttarponnyn rider jag alltid bettlöst. Samma
Elisha 15 Okt 2013 #847 Sv: This or that 4 bettlöst. varför rida med bett när man kan utan barfota eller skodd (om hästen funkar på bägge)?
Sv: This or that 4 bettlöst. varför rida med bett när man kan utan barfota eller skodd (om hästen funkar på bägge)?
L Linnea_ 15 Okt 2013 #848 Sv: This or that 4 Barfota. Skodd en period på vårvintern om det är halt (för att kunna brodda) samma
Sv: This or that 4 Barfota. Skodd en period på vårvintern om det är halt (för att kunna brodda) samma
Elisha 15 Okt 2013 #851 Sv: This or that 4 Beror på. På halvblod/fullblod o liknande ska det absolut vara kort. Men på lite kraftigare raser som welsh cob, quarter, osv ska det vara lång! Men säger lång! Samma
Sv: This or that 4 Beror på. På halvblod/fullblod o liknande ska det absolut vara kort. Men på lite kraftigare raser som welsh cob, quarter, osv ska det vara lång! Men säger lång! Samma
Liten 15 Okt 2013 #852 Sv: This or that 4 Stubbman, så kort (har fjordhäst ). "Ardennerfläta" eller knoppat? (I allmänhet)
Darkie 16 Okt 2013 #854 Sv: This or that 4 Ardennerfläta är riktigt fint men för kort man för det så säger knoppar. Samma
L Linnea_ 16 Okt 2013 #857 Sv: This or that 4 Har brun på ena hästen och svart på andra men säger brun! Benskydd eller inte?
Got2Be 16 Okt 2013 #858 Sv: This or that 4 Det beror på hästen och när Men jag säger med då, även fast jag rider medryttarponnyn utan. Samma
Sv: This or that 4 Det beror på hästen och när Men jag säger med då, även fast jag rider medryttarponnyn utan. Samma