Darkie 17 Okt 2013 #866 Sv: This or that 4 Om jag utgår från medryttarhästen, hon går på tränsbett o det funkar inte helt hundra så på henne hade jag velat prova någon form av stångbett. Samma
Sv: This or that 4 Om jag utgår från medryttarhästen, hon går på tränsbett o det funkar inte helt hundra så på henne hade jag velat prova någon form av stångbett. Samma
rutslittledevil 17 Okt 2013 #870 Sv: This or that 4 Litet (egentligen varken för litet eller för stort). Samma
T Tousse 17 Okt 2013 #871 Sv: This or that 4 Inte för litet men heller inte för stort. Skulle nog säga som jag står nu. Ca 13-15 hästar. Samma
Sv: This or that 4 Inte för litet men heller inte för stort. Skulle nog säga som jag står nu. Ca 13-15 hästar. Samma
Got2Be 17 Okt 2013 #873 Sv: This or that 4 Litet, men som flera andra säger: Inte för litet och inte för stort. Ha egen häst eller medryttarhäst/foderhäst?
Sv: This or that 4 Litet, men som flera andra säger: Inte för litet och inte för stort. Ha egen häst eller medryttarhäst/foderhäst?
Itzyditzy 18 Okt 2013 #874 Sv: This or that 4 Egen häst! Underbart att få bestämma vilken utrustning man vill osv Ponny eller häst?
Sv: This or that 4 Egen häst! Underbart att få bestämma vilken utrustning man vill osv Ponny eller häst?
NightRain 18 Okt 2013 #877 Sv: This or that 4 häst.. sälja av gamla saker/utrustning man inte använder när man köper nytt eller behålla allt trots att man köper nytt?
Sv: This or that 4 häst.. sälja av gamla saker/utrustning man inte använder när man köper nytt eller behålla allt trots att man köper nytt?
L Linnea_ 18 Okt 2013 #878 Sv: This or that 4 Sälja det man inte har användning för Köpa nytt eller begagnat?
T Tousse 18 Okt 2013 #880 Sv: This or that 4 Väljer också nytt om jag måste välja nått, men köper även en del begagnat Samma