MM 9 Nov 2013 #1 164 Sv: This or that 4 Svårt val. Rider nog allra helst utan men den ger ju bra stötdämpning. Rida med eller utan nosgrimma?
Sv: This or that 4 Svårt val. Rider nog allra helst utan men den ger ju bra stötdämpning. Rida med eller utan nosgrimma?
L Linnea_ 9 Nov 2013 #1 173 Sv: This or that 4 Ska hästen stå i box så är det väl mer praktiskt i stall. Annars kan man lika gärna ha lösdrift, Litet eller stort stall?
Sv: This or that 4 Ska hästen stå i box så är det väl mer praktiskt i stall. Annars kan man lika gärna ha lösdrift, Litet eller stort stall?
T Tousse 9 Nov 2013 #1 174 Sv: This or that 4 Säger lagom. Gillar inte alltför stort men gillar ha hästar och folk runt omkring mig Samma
Sv: This or that 4 Säger lagom. Gillar inte alltför stort men gillar ha hästar och folk runt omkring mig Samma
L Linnea_ 9 Nov 2013 #1 175 Sv: This or that 4 oops vi svarade visst samtidigt. Jag har flätade syntettyglar, vill inte ha helt släta lädertyglar Litet eller stort stall?
Sv: This or that 4 oops vi svarade visst samtidigt. Jag har flätade syntettyglar, vill inte ha helt släta lädertyglar Litet eller stort stall?
MM 9 Nov 2013 #1 176 Sv: This or that 4 Hellre stort än litet. Såvida det inte är mer service som ingår för då tar jag det lilla stallet. med eller utan betesreducerare?
Sv: This or that 4 Hellre stort än litet. Såvida det inte är mer service som ingår för då tar jag det lilla stallet. med eller utan betesreducerare?