MM 26 Nov 2013 #1 601 Sv: This or that 4 Rida i skogen. Bada i sjö eller galoppera på stranden vid havet?
Jannice 26 Nov 2013 #1 603 Sv: This or that 4 Har också bara galopperat längs stranden, men väljer bada i sjön för det vill jag testa Skölja hästens ben i kallt eller varmt vatten?
Sv: This or that 4 Har också bara galopperat längs stranden, men väljer bada i sjön för det vill jag testa Skölja hästens ben i kallt eller varmt vatten?
S Sparrisen123 26 Nov 2013 #1 604 Sv: This or that 4 Det beror ju helt på omständigheterna... Men säger väl kallt då. Ryckt eller klippt man?
Sv: This or that 4 Det beror ju helt på omständigheterna... Men säger väl kallt då. Ryckt eller klippt man?
Jannice 26 Nov 2013 #1 605 Sv: This or that 4 Ryckt Borsta man och svans vid varje ryktning eller så sällan som möjligt?
S sthu 26 Nov 2013 #1 612 Sv: This or that 4 Beror på till vilken häst.. Men generellt föredrar jag strå. Rida i stövlar eller skor?
Sv: This or that 4 Beror på till vilken häst.. Men generellt föredrar jag strå. Rida i stövlar eller skor?
L Linnea_ 26 Nov 2013 #1 616 Sv: This or that 4 Har inte testat något av det men säger väl kjol för att säga något. Ridoverall eller jacka och byxor?
Sv: This or that 4 Har inte testat något av det men säger väl kjol för att säga något. Ridoverall eller jacka och byxor?