Thorowgood T6

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Eira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 756
E

Eira

Hej! Tänkte bara fråga vad ni tycker om hoppsadeln Thorowgood T6 Showjumper som är framtagen i samarbete med Robert Whitaker. Själv tycker jag att den är super snygg. Men är den skön att tävla i? Och träna i? :D

Sv: Thorowgood T6

Hej! Tänkte bara fråga vad ni tycker om hoppsadeln Thorowgood T6 Showjumper som är framtagen i samarbete med Robert Whitaker. Själv tycker jag att den är super snygg. Men är den skön att tävla i? Och träna i? :D

Använd sökfunktionen så ska du se att du hittar en del trådar om sadlen...:idea:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
742
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka