Bukefalos 28 år!

Tid mellan rapporter?

Shaggy

Trådstartare
Varför måste man vänta 2 minuter mellan tillfällena när man skickar en rapport. När folk dräller annonser över hela forumet kan man vanligen se det på inläggets utformning och när man då kollar statestiken finns där ofta ett antal likadana inlägg. Tyvärr kan man då inte rapportera alla utan bara ett eftersom man får sitta och vänta så länge.
 
Sv: Tid mellan rapporter?

Skriv gärna i första rapporten att användaren gjort fler likadana inlägg så kan man kika på det ändå! :)
 
Sv: Tid mellan rapporter?

Det fungerar ibland men om personen drällt inlägg på många olika forum så är det ju olika moderatorer som rapporterna går till. Om jag då rapporterar något på avel och skriver att det finns samma inlägg på vård och hantering så kommer det ju inte fram till alla det berör.
 
Sv: Tid mellan rapporter?

Sant!

Vi moderatorer brukar försöka kommunicera med varandra när det händer och man får in en sådan rapport eller märker det själv. Men vi får se vad Gunnar säger om spärren! :)
 
Sv: Tid mellan rapporter?

Jag vet inte riktigt om det går att ändra på den spärren, den finns väl där för att inte någon spammare skall skicka en massa skräprapporter.
Det är bra om alla inlägg rapporteras men jag tror att de allra flesta moderatorer kollar upp framförallt den här typen av användare och meddelar övriga eller mig om att det finns fler inlägg att hantera.

I just det här fallet såg jag denna tråd innan jag såg rapporten och såg till att radera samtliga inlägg och banna användaren en stund då det inte är första gången användaren annonserar på forumet.

Tack till Shaggy och alla andra som hjälper till att hålla forumet rent och trivsamt genom att rapportera regelöverträdelser.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 877
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 040
Senast: Stereo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 375
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp