Bukefalos 28 år!

Tiden går fort ibland

Status
Stängd för vidare inlägg.

Welsh

Trådstartare
För 2veckor sedan hade jag en bebis, en sådan där som nöjt snuttade vid bröstet, nu har jag en blivande Tobias huligan :eek: Tette är snart 6 månader och kryper omkring på golvet. Han sätter sig upp själv från liggandes och äter mängder med mosad potatis och gröt :eek: Från att ha legat på magen till att sätta sig upp och krypa gick på någrafå dagar. Han ställer sig gärna upp i spjälsängen. missades min bön om ett barn som skulle sitta i 12 månader och börja krypa vid 1½ års ålder :confused: Vart tog min bebis vägen :(
Inte_ung, tar du emot 2 vildungar i sommar???? :rofl:
 
Sv: Tiden går fort ibland

Det är både sorgligt och roligt att se dem bli stora, för de är helt underbara som små, men vilka roliga individer de blir sen! Sen kan man ju alltid hoppas på olika saker men man får vad man förtjänar har jag hört... Det är ialla fall vad min mamma hävdar... ;)
 
Sv: Tiden går fort ibland

Neeej!

Tyyyyyssssst!

*håller för öronen*

Tim
(med liten söt snäll lugn 2½-månaders bebis gulligt snuttandes vid bröstet)
 
Sv: Tiden går fort ibland

Jag hälsade på min mormor (för länge sedan, hon var 95 då, och hon blev nästan 98). Kom på att min moster fyllde 65 den dagen, så jag sa åt mormor "har du kommit ihåg att ringa moster för hon fyller 65 år idag?". Då sa mormor "nej men vad pigan har blivit STOR" :rofl:
Tiden går alltså foooooort!!
 
Sv: Tiden går fort ibland

Jag kommer i håg när du fick. Det var ju inte alls så länge sedan. Min bebbe är 4 månader i dagarna och ligger visserligen gärna och snuttar vid bröstet. Men väger ju 8 kg :eek:
Förstår din känsla. Var tog bebisen vägen?...
Och redan krypa vid 6 månader typiskt. Det kanske man önskade med sin första bebis som gärna fick vara tidig med allt. Men nu vill man ju ha en bebis länge. Eftersom åtminstonde jag inte tänker alstra fler bebisar. Eller ska du?......
 
Sv: Tiden går fort ibland

Och redan krypa vid 6 månader typiskt. Det kanske man önskade med sin första bebis som gärna fick vara tidig med allt. Men nu vill man ju ha en bebis länge.
Ja med första barnet var det kul (oh så stolt man var på den tiden :smirk: )Nu som 4a barns mamma har man insett hur lyxigt det är med bebisar som sitter i 12 månader (brorsans dotter är sådan)
Eftersom åtminstonde jag inte tänker alstra fler bebisar. Eller ska du?......
Skulle gärna vilja ha en till men maken säjer nej. (På MVC vill de inte skriva ut p-spruta åt mig då de anser att jag inte låter som om jag är klar ännu med barna födandet :o )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp