Tidiga tävlingsresultat.

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Bekk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 085

Bekk

Trådstartare
Jag skulle vilja få fram tävlingsresultat på min häst från 90-talet, finns det någon som vet om detta är möjligt och i så fall vart hittar jag det?

Tacksam för svar.

Sv: Tidiga tävlingsresultat.

Vissa resultat finns på ridsportförbundets sida, men på resultat från 90-talet kan man inte söka på hästnamn utan måste kolla resultatlistorna från tävling till tävling. Enklast är ju att googla på hästens namn, en del klubbar har ju resultatlistor ute från flera år tillbaka...
Annars går det alltid ringa till ridsportförbundet och fråga efter resultaten, eller om du får tag på några årsböcker, jag har ett par från sent 90-tal, du kan ju PM:a mig så kan jag kolla i dom om du vill...

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
621
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
622
Senast: KeeNine
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka