Tigerbalsam på häst

Sv: Tigerbalsam på häst

jag vet inte, men jag hade inte gjort det. finns många andra liniment som är gjorda för hästar och som fungerar..

men de ska bli intressant att höra vad andra har att säga =)

var hade du tänkt att använda de?

Jag har två gamla tanter i stallet som e lite stela i rygg och ben och mitt hästliniment e slut, då slog mej tanken att jag kunde använda sambons tigerbalsam i en nödsituation, kanske.......

jaha okej,

jag vet faktiskt inte, men vi intväntar svar från någon som är klokare än jag! =)

Visst kan man, fast jag skulle inte vilja, lite för kletiga. Så akut lär det nog aldrig bli att jag skulle det. Men såvida inte hästen är allergisk mot ngn av ingredienserna är det en värmande salva/produkt som 'alla andra'

Liknande trådar

Hästvård Brukar ni använda vinterskorna första sommarskoningen utan broddar? 2
Svar
30
· Visningar
1 603
Senast: Mia_R
·
Hästvård Nu har min häst varit in och ut ur kliniken flertalet gånger utan resultat. I starten på mars svällde vänster fram rejält och hon blev...
Svar
14
· Visningar
484
Senast: Mirtai
·
Hästvård Hej. Vår häst gick på bete i fredags, idag när vi tog in han så visa han inget men vid ridningen så va han såååå trött, efter så...
Svar
7
· Visningar
659
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 791
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Stuterinamn