Bukefalos 28 år!

Tik reser ragg - vid svansen

Alice2010

Trådstartare
Hej!

Min snart 10 åriga tik, har fått något nytt för sig och börjat resa ragg endast längst bak vid svansen — EFTER HON ÄTIT.


Hon är världens goaste hund! Finns det någon som kan ha en aning om vad hon kan hålla på med? Vilka tänkbara orsaker kan det ligga bakom? 😂 ser så sjukt konstigt ut! Hahaha.


(Vet att det inte går att säga rakt av när det är flera signaler som behöver avläsas. Någon som har någon tanke? Nej: Hon är absolut inte aggressiv på något sätt/ vaktar inte eller liknande)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 661
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
10 736
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 529
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 792
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp