Bukefalos 28 år!

tik rider tik

M

Maggan_p

Nu rider mina dräktiga tikar varann, den ena vet jag ska ha valpar om en vecka den andra visar alla tecken på dräktighet, rosa tissar, tjurig, kräktes vid 5:te veckan och han nu mjölk...men inte nån mage???
Men nu i dag är dom hopplösa och rider varann?? nån som varit med om det?? :confused:
 
Sv: tik rider tik

Så har mina tikar gjort när de varit skendräktiga samt efter en löpperiod. Då rider de dessutom på vår stackars hanhund. Han är måttligt road av detta. :smirk:
 
Sv: tik rider tik

Mina tikar gör det under höglöpet...... jag tror helt enkelt att det är skönt i deras små musar jag.

Visst dominans osv men faktiskt så tror jag helt ärligt att de tycker det är skönt för dom ser rätt tillfredställda ut efter ett tag. ;)

Mvh
Björn
 
Sv: tik rider tik

:cry: då är dom nog skendräktiga då...en av dom i allafall...synd jag som väntade valpisar nästa vecka.....
 
Sv: tik rider tik

jag har haft två högdräktiga tikar och dom red på varandra då ;)
Men ta i väg dom och ultraljuda dom !så får du ju svar direkt :)
 
Sv: tik rider tik

Att löptikar rider på andra hundar är rent sexuellt. Det har oftas inte alls med dominans att göra utan de har det lite mysigt bara.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 888
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 240
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 966
Senast: Pilot
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
831
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp