tiken utanför...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare moe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 653
M

moe

Jag känner mig så taskig mot tiken för att vi skaffat en till hund. Jag är så rädd att hon ska känna sig utanför och jag gör allt för att hon ska få känna sig som en prinsessa.
Hon får inte lika mycket tid som hon alltid fått innan. Mår hundar dåligt av sådana förändringar? Hur reagerade era hundar då ni sakffade en till?

Sv: tiken utanför...

Dharma blev lite avundsjuk nar vi skaffade Stacey. Forst tyckte hon att det var roligt och lekte massor med Stacey, men sedan blev hon jobbig nar man tex klappade valpen, da klattrade hon pa en. Nu ar hon battre, men det tog nagra manader. Hon far lika mycket uppmarksamhet nu som hon fick innan, sa det borde inte vara nagon skillnad tycker man. Dock ar hon gladare nu, nar hon har nagon att springa omkring md pa grasmattan.

Katten ar ju inte saaaa rolig att leka med.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en Golden retriever-tik på 2 år som nyligen fått diagnosen kronisk inflammation i tunntarmen. Jag känner mig inte trygg med...
Svar
1
· Visningar
377
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 535
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka