Tikvalp kissar ofta

Mable

Trådstartare
Vet inte om detta är en löjlig fråga, men min tikvalp på 4 månader har börjat kissa onormalt mycket, både ute och inne. Det kan va att vi precis kommit in från en promenad där hon kissat flertalet gånger och sen sätter hon sig direkt inne. Väldigt små pölar ofta, men inget blod i och hon dricker inte ovanligt mycket. Är det någon som har någon gissning på vad det kan vara?
 
Vet inte om detta är en löjlig fråga, men min tikvalp på 4 månader har börjat kissa onormalt mycket, både ute och inne. Det kan va att vi precis kommit in från en promenad där hon kissat flertalet gånger och sen sätter hon sig direkt inne. Väldigt små pölar ofta, men inget blod i och hon dricker inte ovanligt mycket. Är det någon som har någon gissning på vad det kan vara?
Eftersom det börjat plötsligt och inte varit så förut beror det säkert på något. Så jag tycker att du ska boka en tid till veterinären.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
682
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 784
Senast: ako
·
Ridning Jag undrar om jag kan hjälpa min häst på ngt sätt. Det är så att varje gång hon träffar en ny häst så börjar hon direkt att brunsta (ny...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 147
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Masked Singer 2024
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp