Till er som kört in och fått inkört :-)

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Midlingur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 801
Sv: Till er som kört in och fått inkört :-)

Jag var och tittade och Miamiamia hon tränade för Tomas... Var en person där som inte var så rädd om utrustningen kan man säga... Men sista gången hästarna kördes innan träningen hade de skenat och inte körts efter det... Är snart träning igen vi får vell se om det är nån bättring...

En liten minibuketräff har vi ibland.. Haha

Jag och mia brukar ha minibuketräff.... Ja brukar vara fler med och köra... Haha

Ingen nämd ingen glömd! Å känd är han nog bara i sörmlandslän.
/M

Ja precis... Eller rejäl körnörd... Haha men ingen som tävlat i landslaget iaf... Det kan jag lova...

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 384
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Ceta
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka