Donnatello
Trådstartare
Hade tidigare en jaguarsadel på min pålle men han växte dock ur den som var normal mot nästan smal.
Hittade ingen ny jagga just då utan köpte en Morris and Nolan med vid bom som jag la fårskinn under. Har haft den nu hela vintren och trott att jag verkligen har glömt av hur man sitter ner på en häst har verkligen bara skumpat runt och tyckt synd om min stackars häst som har fått släpa runt på mig
. Motivationen har verkligen legat i botten för det har kännts katastrof tills för några dagar sen.
Min kompis (som säljer sadlar) hade fått hem en jagga med vid bom så den var jag ju tvungen att prova. Sadeln ligger verkligen som ett smäck på hästen (jag tror min häst har vart jaguars modellhäst i sitt tidigare liv
) han kan dessutom ha vid bom utan pad nu snacka om att han har breddat sig på några månader.
Så till ridningen... äntligen kändes det som att jag har hittat hem igen jag kunde helt plötsligt sitta igen wihoo
till och med i mellantraven känns det som att klister håller fast än i sadeln och man kan bara följa med och flyga, underbar känsla och tänk att en sadel kan göra så mkt!!!
Det är bara att konstatera jag är skapt för jaguar
jag tycker synd om dom som inte insett HUR mkt en sadel kan göra för ridningen. Nu är motivationen på topp och jag sitter som aldrig förr
. Tänk bara att man vart så dum o ridit runt i den andra hela vintern och bara accepterat det.
SÅ vilken sadel är ni skapt för?
Hittade ingen ny jagga just då utan köpte en Morris and Nolan med vid bom som jag la fårskinn under. Har haft den nu hela vintren och trott att jag verkligen har glömt av hur man sitter ner på en häst har verkligen bara skumpat runt och tyckt synd om min stackars häst som har fått släpa runt på mig
Min kompis (som säljer sadlar) hade fått hem en jagga med vid bom så den var jag ju tvungen att prova. Sadeln ligger verkligen som ett smäck på hästen (jag tror min häst har vart jaguars modellhäst i sitt tidigare liv
Så till ridningen... äntligen kändes det som att jag har hittat hem igen jag kunde helt plötsligt sitta igen wihoo

Det är bara att konstatera jag är skapt för jaguar
SÅ vilken sadel är ni skapt för?