Till min älskade Bella ❤️

Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har tappat så många minnen av dig 😭 Men en sak som jag ALDRIG kommer glömma är att du var denenda som jag litade på med ALLT ❤️ Jag be rättade om mobbingen till dig ❤️ Och du visste ALLT om mina anorexi monster och du var denenda som visste att en äckel sak hade hänt och du blev ALLTID glad att se mig ❤️ Även fast jag hade varit borta jätte länge från dig så blev du sååå glad så du skrek rakt ut en gång när vi träffades när du hälsade på mig när jag var på ut rednings stället ❤️😭
Jag älskar dig så JÄVLA mycket Bella ❤️❤️ Du var min bästa bästa vän och INGEN kan ta din plats i mitt hjärta 💔
Detenda jag kommer håg från den sista gången vi träffades var att jag satt på golvet med dig och du somnade i mitt knä ❤️💔 Och pappa har be rättat att du mådde jätte dåligt och hade jätte ont i magen så du orkade inte ens vara vaken nästan men när jag kom in i rummet där du var så vaknade du och lyfte upp huvudet och började vifta på svansen ❤️ Även fast du var så sjuk men du kände ändå igen att jag kom ❤️😭 Och sen fick du av livnings sprutan i mammas famn efter att jag och pappa hade gått ut men det sista du visste så var du hos mig för den sov du bara ❤️
Så jag hoppas hoppas HOPPAS att du inte är be sviken för att jag inte kunde vara kvar tills du fick av livnings sprutan. Förlåt att jag inte var det men jag fick inte! Så det var inte att jag ville över ge dig i slutet men jag tror att du visste det ❤️ För du var så klok och du VISSTE saker och du FATTADE mera motför många människor tillochmed.
Jag hoppas att vi ses igen snart ❤️ Jag är så så så SÅ ledsen för att jag har glömt såmycket om dig! 💔 Jag har glömt jätte mycket annat också men det värsta är allt jag har glömt om dig 😭
Jag hoppas att det finns en himmel och att du är där nu ❤️ Och att du kanske har träffat L om hon tycker om hundar. Då kanske du kan vara med henne sålänge tills jag kommer ❤️ Hon tar nog hand om C däruppe så du vet vem du ska kolla efter ❤️
Jag önskar att du hade träffat min valp. Du skulle nog tycka att han var jätte söt men jobbig! Men du skulle nog ha varit lite som en mamma till han och lärt han alla viktiga saker. Tillexempel så skulle du ha lärt han att tigga för det var du väldigt bra på! Jag kommer inte håg det såmycket men mamma och pappa har sagt att när jag var liten så delade jag ALLT med dig. Om jag åt glass så fick alltid du också. Och vid mat bordet försökte jag alltid ge dig i smyg så inte mamma eller pappa skulle se. Och om vi åt popcorn eller chips och kollade på film så satt du ALLTID hos mig för du visste att du fick av mig ❤️
Jag saknar dig så himla himla mycket. Jag kanske inte tänker på dig exakt varje dag längre men det är INTE för att jag inte bryr mig! Men det gör så ont så jag klarar inte det. Då längtar jag FÖR mycket tills att KANSKE få träffa dig igen.
Jag VILL INTE vänta mera på att få träffa dig. Det har gått 365 dagar förlänge nu. Jag vill träffa dig NU 💔
Förlåt att jag inte var med dig ditt sista år 💔 Jag missade din sista jul din sista födelse dag allt sånt. Men jag hoppas att du ändå vet att jag ALLTID älskade dig exakt likamycket ändå ❤️ Jag hoppas att du inte kände som att jag över gav dig eller att jag svek dig 💔
Jag hoppas och önskar och ber till Gud att jag ska få träffa dig snart. Och att jag ska dö före M. Men OM han kommer före mig så kanske du kan bli kompis med han och ta hand om han sålänge? Så kommer jag så fort jag kan ❤️ Och OM du kan göra nånting så M kan bli frisk och leva ett tag till så snälla Bella gör det då ❤️
Förlåt att jag inte kunde vara en bra matte till dig i slutet. Och tack för att du ville vara MIN hund och för att du var min bästa vän och för att du orkade leva tills jag kom så vi kunde säga hejdå ❤️ Fast jag hoppas att det inte var Hejdå utan Vi ses sen ❤️
 

Jag vill inte att det ska bli imorgon 😭 Jag vgjoill inte att det ska ha gått ÖVER ett år sen Bella försvann 😭💔 Jag fattar inte hur jag ska klara dethär och jag VILL INTE klara dethär! Jag önskar så JÄVLA mycket att jag inte hade miss lyckats att dö. För i stället för att komma till Bella som jag VILLE så gjorde jag så massa minnen med henne försvann och jag hamnade i rullstol. VARFÖR kunde jag inte bara ha fått komma till henne istället motför dethär OCH att vara utan henne FÖRALLTID 😭
 
Ja hon var det ❤️😭
Jag vet att endel tycker att bland raser är dåliga motför ren rasiga hundar men jag tycker INTE att det spelar nån roll iallafall! Utan hon var EXAKT lika bra som ren rasiga hundar ❤️ Och jag vet att endel tycker att Bella är det fulaste och sämsta och mest tråkiga hund namnet som finns men det säger egentligen mera om som att dom sitter och tänker så om ett HUND NAMN. Och jag tycker iallafall att Bella var hundra gånger såbra motför dom som sitter och hatar på bland raser och på ett namn!!!
Och ja jag saknar henne så jävla jävla JÄVLA mycket 😭 Och jag saknar alla minnen som jag inte ens har kvar 😭 Jag vill komma håg ALLT med henne 💔 Och det är ännu mera jobbigt nu för att jag tänker helatiden på att jag kommer för lora M OCKSÅ och jag kommer INTE klara att gå genom det en gång till. Och den som hjälpte mig direkt efter jag träffade Bella den sista gången var M det var han som tröstade mig då och han var min bästa vän när jag inte kunde vara med Bella ❤️ Och jag bara kommer INTE att klara att för lora han OCKSÅ 😭💔
Jag tycker Bella är ett jättefint namn. Har bara fina associationer till det. Jag hade en fin häst som heter Bella. Världens snällaste.

Det är verkligen inget fel med blandraser som med Bella. Alla raser har bidragit med sitt på ett perfekt sätt enda tråkiga är att det är svårt att få fram en likadan om man vill även om man tar samma raser. Men då blir det en annan underbar hund.

Håller alla tummarna för M.
 
Ja hon var det ❤️😭
Jag vet att endel tycker att bland raser är dåliga motför ren rasiga hundar men jag tycker INTE att det spelar nån roll iallafall! Utan hon var EXAKT lika bra som ren rasiga hundar ❤️ Och jag vet att endel tycker att Bella är det fulaste och sämsta och mest tråkiga hund namnet som finns men det säger egentligen mera om som att dom sitter och tänker så om ett HUND NAMN. Och jag tycker iallafall att Bella var hundra gånger såbra motför dom som sitter och hatar på bland raser och på ett namn!!!
Och ja jag saknar henne så jävla jävla JÄVLA mycket 😭 Och jag saknar alla minnen som jag inte ens har kvar 😭 Jag vill komma håg ALLT med henne 💔 Och det är ännu mera jobbigt nu för att jag tänker helatiden på att jag kommer för lora M OCKSÅ och jag kommer INTE klara att gå genom det en gång till. Och den som hjälpte mig direkt efter jag träffade Bella den sista gången var M det var han som tröstade mig då och han var min bästa vän när jag inte kunde vara med Bella ❤️ Och jag bara kommer INTE att klara att för lora han OCKSÅ 😭💔

Ja exakt och det be tyder vacker så det har tillochmed en fin be tydelse ❤️
Precis det tänkte jag på, att Bella betyder vacker. Vilket underbart namn att både ha och att ge någon. Som en påminnelse om att hon är vacker, varje gång namnet nämns. :heart Och jag tycker själva ljudet av namnet Bella är så mjukt.

För mig låter det som ditt hjärta kommer ihåg även om inte huvudet har kvar alla minnen. Fattar såklart att du vill ha själva minnena också, inte bara känslorna för henne, så det kanske inte hjälper. Det låter jättetufft med årsdagen! Den här tråden är en underbar hyllning till Bella och till er kärlek. :heart
 
Jag tycker Bella är ett jättefint namn. Har bara fina associationer till det. Jag hade en fin häst som heter Bella. Världens snällaste.

Det är verkligen inget fel med blandraser som med Bella. Alla raser har bidragit med sitt på ett perfekt sätt enda tråkiga är att det är svårt att få fram en likadan om man vill även om man tar samma raser. Men då blir det en annan underbar hund.

Håller alla tummarna för M.
Ja men det går ju inte att få en exakt lika med ren rasiga heller. Ingen annan golden kommer vara exakt som M tillexempel ❤️
 
Så fint du skriver om henne, förstår att hon är saknad 💔💔💔
Ja jag saknar henne så JÄVLA mycket 😭
Jag kommer inte håg om jag har visat dethär förut men jag har som en minnes sak till henne i mitt rum ❤️
 

Bifogade filer

  • DSC_2613.JPG
    DSC_2613.JPG
    103,9 KB · Visningar: 86
Precis det tänkte jag på, att Bella betyder vacker. Vilket underbart namn att både ha och att ge någon. Som en påminnelse om att hon är vacker, varje gång namnet nämns. :heart Och jag tycker själva ljudet av namnet Bella är så mjukt.

För mig låter det som ditt hjärta kommer ihåg även om inte huvudet har kvar alla minnen. Fattar såklart att du vill ha själva minnena också, inte bara känslorna för henne, så det kanske inte hjälper. Det låter jättetufft med årsdagen! Den här tråden är en underbar hyllning till Bella och till er kärlek. :heart
Det är mitt hjärta kommer håg var en bra be skrivning ❤️ För det är exakt så att jag kommer håg hur mycket somhelst att jag älskar henne och jag saknar henne skit mycket 💔 Men jag kan inte komma håg alla själva minnena men hur jag känner för henne kommer jag iallafall håg ❤️
 
Det är mitt hjärta kommer håg var en bra be skrivning ❤️ För det är exakt så att jag kommer håg hur mycket somhelst att jag älskar henne och jag saknar henne skit mycket 💔 Men jag kan inte komma håg alla själva minnena men hur jag känner för henne kommer jag iallafall håg ❤️
Minnen brukar blekna med tiden, men inte kärleken ♥️
 
Emma :heart

Det gör så ont att sakna någon så mycket. Jag tänker att när det gör så där ont, så är det för att man älskade den man förlorade så otroligt, otroligt mycket. När kärleken var oändlig blir även saknaden enorm.

Bella hade tur, som hade en så fantastisk matte och bästa vän. Hon älskade dig mer än allt. Om jag och pappa inte visste var Bella tagit vägen, så var det bara att smyga in till dig och titta efter. Hon ville alltid vara hos dig :heart

Du har alldeles rätt i att Bella var så klok. Jag är helt säker på att hon visste i sitt hjärta att du älskade henne och att ni alltid var tillsammans i tanken, även om du inte kunde vara hos henne fysiskt. Hon var inte ledsen eller besviken på dig.

Jag hoppas att det är okej att jag skriver här att M verkar må lite bättre nu :heart Jag har fått veta att han både varit på promenad, lekt med en boll, och att han själv sa till om att det var dags för kvällsmat. Jag tror att det är Bella som skickar extra styrka, till både dig och till M. Jag tror att hon förstår att du behöver få ha honom kvar ännu ett tag, och hon vet att vi är många, många som behöver få ha dig kvar hos oss länge till. Bella kommer att möta dig med viftande svans när det är din tur, men det är inte dags än på länge, länge.
 
Bella har sällskap av vår fina N i hundhimlen, låter som om de var lika kloka och lika duktiga att tigga båda två. En del av mitt hjärta slets bort med henne, men de vill inte att vi ska vara ledsna, det är därför de skickat ner våra nuvarande hundar till oss att fortsätta älska :heart Minnena i hjärtat försvinner aldrig.
 
Jag drömde om Bella inatt ❤️ Och sen när jag vaknade så blev det som en på minning att hon inte finns och det gjorde så jävla jävla ont igen 😭
Och sen kom jag håg denhär som jag har sett förut och nu så kan jag inte sluta gråta 😭
 

Bifogade filer

  • hrmg05hn0m731.jpg
    hrmg05hn0m731.jpg
    49,7 KB · Visningar: 71
Ja jag saknar henne så JÄVLA mycket 😭
Jag kommer inte håg om jag har visat dethär förut men jag har som en minnes sak till henne i mitt rum ❤️
Så fint❣️ Jag tänkte faktiskt på att skriva att en liten ceremoni tex med ett ljus kan vara ett fint sätt att hedra kärleken och minnet av en förlorad. Och så har du redan det. Så vackert.

Jag drömde om Bella inatt ❤️ Och sen när jag vaknade så blev det som en på minning att hon inte finns och det gjorde så jävla jävla ont igen 😭
Och sen kom jag håg denhär som jag har sett förut och nu så kan jag inte sluta gråta 😭
Vilken fantastisk seriestripp! :heart 😭 :heart

När vi haft begravning för älskade husdjur så har jag sjungit den här sången (försökt i alla fall, svårt att sjunga när man gråter).

Tillägg: äsch fick inte med länken först. Rättade till det.
 
Så fint❣️ Jag tänkte faktiskt på att skriva att en liten ceremoni tex med ett ljus kan vara ett fint sätt att hedra kärleken och minnet av en förlorad. Och så har du redan det. Så vackert.


Vilken fantastisk seriestripp! :heart 😭 :heart

När vi haft begravning för älskade husdjur så har jag sjungit den här sången (försökt i alla fall, svårt att sjunga när man gråter).

Tillägg: äsch fick inte med länken först. Rättade till det.
Ja jag tycker att det känns bra bara att ha ett ljus och en hund ängel och sånt för Bella ❤️
Och okej den var fin ❤️ Bella blev inte be gravd utan hon fick kre meras med andra djur ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 424
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva tack till alla ni som brukar läsa mina inlägg och svara och så ❤️ Det be tyder jätte mycket för mig även fast det...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: zuli
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp