Till minne av EMIL...

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Sirisiri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 826
S

Sirisiri

Min dvärgvädurskanin Emil, 10,5 år, dog inatt. Moroten han fick igår kväll låg halväten bredvid honom...

emil.jpg

Åå vad sorgligt! :(
Hur länge hade du honom?
Förlorade min tama undulat i somras, fasar för den dag då hunden och kaninerna, för att inte tala om hästen (!) ska lämna mig! :cry:

Jag hade haft honom i nästan precis 3 år. Det var mina kusiners kanin från början, men dom tröttnade på honom...

Det är jättetråkigt, men det var på ett sätt skönt, för jag är nästan helt säker på att han var både döv och blind sista tiden... Åt gjorde han med god aptit ända till igår, så jag tror inte att han led.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 202
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår... 2
Svar
37
· Visningar
4 657
Senast: Ratax
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka