JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tillbaka i Piteå för att lära och inspirera
(PT)
Varje månad reser Johanna Aspnäs, 40 år, från Åhus till Piteå för att coacha yngre ryttare och hjälpa dem att utvecklas. Med meriter som ungdomslandslaget och guld i Nordiska Mästerskapen har hon en hel del med sig i bagaget.
- Den erfarenhet och kunskap som jag samlat på mig vill jag dela med mig med andra, säger hon.
http://www.pitea-tidningen.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=4014418
Moderator
Hästnyheter
(Piteå Tidningen) Ridsporten i länet står starkt. I helgen samlas 170 gäster när Norrbottens Ridsportsförbund firar 40 år. Piteå...
Hästnyheter
(Piteå Tidningen)
VITSAND Under tre dagar har Eva Holmgren anordnat ett träningsläger för dressyrtjejer på sin gård i Vitsand. Dels...
Hästnyheter
(PT)
Från Företagarna delar vi en viktig samsyn med insändaren i Piteå-Tidningen den 15 december "Horsewoman" - vikten av att skapa en...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tog en snabb lunch medan jag jobbade idag och ska strax ta min lunchrast under en promenad ner till kontoret. Fantastiskt väder idag för...
Islandshästryttare
Alldeles nyss
Svar: 644
Visningar: 18 439
Allmänt
Husvagnsrenovering
Fritid Viktigaste "renoveringen" är nog att se över lister och annat så att det inte finns läckage, kan vara värt särskilt när den är i så fint...
vilde
7 minuter sedan
Dejting
Relationer Kan nog inte vara seriös med alla dessa oseriösa trådar längre. Pippifågel. Pelikan. Potatismos.
/ser mig själv ut
_Elly_
10 minuter sedan
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nej precis, var det jag tänkte på. Har läst att många i Skåne verkar ha problem med lera och blåst och regn hela vintrarna :(
Nota
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Inget jag stör mig på utan bara konstaterar att hon inte är den mjukaste ryttaren. Hon blir hela tiden bättre men minnet av henne...
Fiorano
5 minuter sedan
Svar: 1 444
Visningar: 112 599
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Hittade ett par stövlar som skulle kunna fungera på mina breda ben men fick mail nu om att dom var slut i lager. Och det är den enda...
sweep
Idag kl 12:41