• Western
  • Trådstartare Trådstartare sandrabjelkelov
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 621
Sv: Timrå?

Jag :o

Tror det i alla fall, beroende på hur det går på träningen som jag ska på snart.
Har precis börjat nosa lite på western och tänkte prova någon E-klass.

var det inte fel datum på proppen?
den jag såg hade inte alls lika många stavfel?

ska dubbelkolla med ordförande :)

Aja, vilket fall somhelst så ska jag dit antingen med en eller flera hästar.

Vad roligt, jag ska oxå dit och skämma ut mig, haha. Nädå men är ganska ny inom western så ska bli roligt.

Har då anmält mig till dess så antar att det är då. Vad ska du starta i och vad har du för hästar?

Har då anmält mig till dess så antar att det är då. Vad ska du starta i och vad har du för hästar?

protokollena mm har inte kommit ut på hemsidan, och jag har råkat radera lite för många mail :o

Vi har haft styrelsebyte och inte riktigt kommit igång..
bla så är jag webansvarig men inte fått lösenord och så vidare. :grin::o

Jag har så många pållar, men den jag definitift ska vara med på är en quarter jag e medryttare på som heter Choice :)

Hinner inte flytta upp till dess:(...men jag tävlar för WINN nere i Blekinge den 30 maj ;-)...om jag får mitt medlemskort i tid (???)...;)

Okej, vad roligt. tävlar du i för gren? börjar bli jätte nervös, min första western tävling, rädd att bli utskrattad och att folk ska tycka att jag har en för bra häst för mig :) :o

Western Riding, Reining, Trail, Versatile Horse.;)

...och ev. Pleasure denna gång för lite rutinträning...

okej, har du för häst då? ska du flytta upp till gävleborgslän?

Japp jag ska tävla :)
Ska kvala in till SM iår , så det blir väl Horsemanship C/B och Pleasure C/B , ska ev tävla två st tillridningshästar till ^^
Får se hur det blir iallfall en pålle kommer!

Jaha, bor i vattlång ja, så då har du säkert också ridit för dem i vattlång :)?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Västerbo Stuteri kommer att få in ett nytillskott till deras hingst park inom kort. USA-födde Muscle Hill-sonen Air Power kommer stallas...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Är det någon fas vid 6 år? Dottern är nyss fyllda 6 och som helt förbytt. Otrevlig, skriker, ska absolut inte göra det man ber om och...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: Linn-Nora
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka