JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tina Lund siktar på seger
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport)
Minna Telde är en seg tjej som inte ger sig i första taget. Efter att ha blivit sparkad av en häst talade mycket för att hon...
Hästnyheter
(Ridsport)
Förbundskapten Maria Gretzer har valt de ryttare som ska försvara Sveriges färger vid nationshoppningen i Falsterbo...
Hästnyheter
(Ridsport)
Vad tror ryttarna om den nationshoppning som börjar i dag söndag? Här är några synpunkter och tankar...
Hästnyheter
(Ridsport)
I Falsterbo vann han Grand Prix och hade nära till tårarna. Ändå har han på ett annat plan vunnit en ännu större seger. Han...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Tänker mer om jag skulle be dem klämma och känna lite, kanske ta en röntgen på rygg/höft när hon ändå är sövd för tandborttagning. Det...
Hoarfrost
18 minuter sedan
Svar: 1 173
Visningar: 61 959
Katt
Kanin dräktighet
Däggdjur Hej.
Jag undrar om uppfödare eller annan kaninavlare haft sina hona och hane tillsammans i början av dräktigheten?
Och i så fall om...
hard_to_kill
26 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 18
Djur
Valp 2025
Svar: 968
Visningar: 70 553
Hund
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Äntligen hittade vi orsaken till avlastningshältan i på hö fram.... det är den proximala delen av gaffelbandet vä bak som spökar... Nu...
Kjerulfia
21 minuter sedan
Svar: 836
Visningar: 66 463
Vård
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Eller att få 3 kök.
Men där skall jag egentligen inte säga så mycket.
Det är tre kök på min gård också.
Men i tre olika hus då.
Inte_Ung
34 minuter sedan
Födda -21
Avel Har ridit för första gången efter stallbytet (om man inte räknar en uppsittning och några varv i skritt i rundkorallen för ett par dagar...
Fabian In Memoria
53 minuter sedan
Svar: 896
Visningar: 111 377
Avel