Tinkas Boy

Sv: Tinkas Boy

Nää? Fan vad coolt :D
Nu har jag ju inget sto (och jag tror inte min valack vill byta kön :p) men om jag en dag skaffar ett sto ska det betäckas med Tinkas Boy :love:

skaffa isåfall ett sto som kan kombineras med honom...:smirk:

man betäcker inte med en hingst bara för att han är "snygg" om han inte kan matcha stoet.

men hur vanligt är det att man enbart köper ett sto för att matcha just en hingst? jag skulle åtminstånde titta på vad det är för slags sto och inte enbart på att en speciell hingst ska passa på henne.

Om det är en speciell hingst man vill betäcka med så skaffar man väl ett sto som passar optimalt med den hingsten.
Hittar man inget sånt sto får man väl avstå.

Jag har inte hittat nån Tinkas Boy avkomma i sverige, iofs har jag inte direkt letat. :p

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Ridning Jag har haft häst länge, hoppat lite i perioder. Dressyr och gångartsridning har jag inga problem med, klart jag kan utvecklas mer men...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
526
Senast: Elo
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka