tipps på stövlar..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare coscos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 866
C

coscos

(igen :angel: )
nu vill jag ha tipps på ridstövlar som är billiga (nähää :eek: ) läderridstövlar till bra pris.. med dragkedja, gärna utan snörning men det verkar ju svårt o hitta så med får vell gå bra de med.. domdär från börges "perfect" för 900 e dom bra eller?
läste i nån tråd om EKO vad är de för märke o vart hittar man dom? :confused:

jag kommer tracka er me mina stöveltrådar tills jag hittar ett par så de e bara o svara ;)

Sv: tipps på stövlar..

Har tyvärr inget svar och ge, men jag vill också ha tips på läderstövlar (nu när jag har pengar :p)

Men det var ju någon som tipsade om dessa stövlar på henrikssons en gång kommer jag ihåg. Modellen heter Tampa och finns på www.henrikssonsridsport.se och kostar
nu 1500:- där. De är med snörning dock.

hmmm dom verkade ju bra men fanns inte i min storlek ju :(

inte mer än 1500 helst.. eftersom jag bara rider på ridskola nu så kommer dom ju hålla ett tag även om jag rider i flera år..

tänker inte köpa mounten horse.. dom e för klumpiga tycker jag

Öh.. läderstövlar för under 1500 kan ju vara lite svårt :smirk:
Men Hööks ( :angel: ) har ett par för runt 1600, släta. Dumt nog hittar jag dom inte på deras hemsida :smirk: . Snygga (för priset) och ganska slittåliga. Dessutom är de bra formade (man slipper forma dom för att kunna få skänkeln bra) :bump:
Med andra ord: prisvärda =)

Senast ändrad:

Jag har ett par franska stövlar med snörning och dragkedja till salu för 1300:- Höga smala skaft, stl. 38. Som nya. Det är dom som Henrikssons säljer (se ovan). Dom har bara stl. 42, 43 kvar, det är därför dom är så billiga.

jo de e dom jag tänkt på 1700 jättesnygga!!!! men men lite lite stora i vaden.. finns bara i normal o vid skaftvidd..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
4 027
Senast: Salinero
·
G
Utrustning Första frågan, inte jätteviktigt men ändå: Tycker ni man kan tävla dressyr med bruna stövlar? Vill ha ett par stövlar som är: -... 2
Svar
36
· Visningar
5 231
Senast: Miagi
·
B
Utrustning Hejsan. Jag ska beställa nya ridstövlar och skulle behöva lite hjälp. Jag är en shortchapstjej så jag har ingen koll på ridstövlar alls...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Buddahn
·
Foder & Strö okej nu vet jag inte riktigt om tråden ligger rätt, då det handlar om lite annat än foder oxå, men jag chansar.. har en ponny som jag...
Svar
9
· Visningar
5 565
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka