tippskydd till spis

dee79

Trådstartare
Jag blir galen. Var hittar man tippskydd till spisar? VI har nog frågat alla som säljer spis, men de ser ut som fågelholkar och undrar om vi menar stänkskydd.

Var får man tag på tippskydd? Eller hur löser man det om man inte får tag på något. Hemmabygge?

Sv: tippskydd till spis

Google is your friend... "tippskydd spis" så får du en hel del träffar och tips på butiker.

Vi ringde hyresvärden som kom och satte in ett. (och en ny spis som inte blev varm utanpå).

Men jag antar att det kan vara lite av ett goddag yxskaft-svar om man inte är hyresgäst...

JAg googlar nog dåligt, för jag får bara upp länkar till forumtrådar som säger att jag måste ha tippskydd :o

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 055
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
160
Senast: Sryoqwe
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka