Tips från alla akademiska ryttare!!!

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Jo_bo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 701
J

Jo_bo

Jag har nyss börjat intressera mig för akademisk ridkonst.
Undrar om någon har tips på tränare inom denna ridgren:
PM:a mig snälla

Sv: Tips från alla akademiska ryttare!!!

Jo_bo skrev:
Jag har nyss börjat intressera mig för akademisk ridkonst.
Undrar om någon har tips på tränare inom denna ridgren:
PM:a mig snälla

Läs gärna i den låsta faq-en överst i forumet.

Söker du tränare, kan du titta i bukefalos kalender, efter kurser och clinics nära dig, eller efterlysa tränare under bukefalos hästannonser, där finns en speciell rubrik som handlar om tjänster söks och erbjuds.

Använd annars någon av internets många sökmotorer och sök efter Akademisk ridkonst instruktör och så närmaste stad där du bor.

Om 4000 intresserade bukefalosanvändare lägger in varsin tråd om tränare här och där, pm-a mig. Då kommer det inte bli många hästdiskussioner i övrigt under diskussionsforumen. :rofl:

Mvh

IngelaH

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
596
Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 156
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 542
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka