tips?? (nymf)

Lovve

Trådstartare
Någon som har tips på en bra ställning man kan bygga åt sin nymf?? saknar idéer... :confused: :crazy:

Tacksam för hjälp.. :bow:

Sv: tips?? (nymf)

ge dig ut och leta upp en stor gren, gärna från ett nyss fällt lönnträd, be att få såga av en bra bit - helst i en grenklyka så får du ett jättebra klätterträd. Sätt fast i en julgransfot/stor kruka fylld med sand eller sten. Om du sen fäster något klätterrep så har du snart en bra klätterställning till nymfen.

Ska den vara mer mobil kan man enkelt göra ett enkelt T av två pinnar som skruvar samman. Om man gör den 30-40 cm hög är den lätt att ta med. Tänk bara på att ha en ordentlig "fot" på ställningen så den inte välter när din fågel leker där.

Liknande trådar

Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Lyan
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 213
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: Annat
·
Övr. Katt Hej! Har ni några tips på hemsidor/youtubekanaler/instagramkonton osv osv med mycket kattberikning? Och då menar jag inte basic-grejer...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka