Tips om pad?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Remont
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 856
R

Remont

Behöver hjälp snarast med att hitta en pad som lyfter framtill och som samtidigt motverkar att sadeln åker fram på manken.
Tips någon?

Sv: Tips om pad?

Mattes correction pad med ilägg till fronten som lyfter eller en luftpad skulle jag rekommendera. Själv har jag luftpaden och är supernöjd! Den har fyra individuella luftkuddar som gör att du kan lyfta i fronten. Fungerar otroligt smidigt. Pumpas med den medföljande pump eller en vanlig fotbollspump.

Jag fullkommligt älskar min luftpad! :love:

Den ser ut så här

Bild717.jpg

Luftpad1.jpg

Info och återförsäljare hittar du här

http://www.wowsaddles.com/Korrector/korrectorintro.htm

Sv: Tips om pad?

Jag hade en från wintec förut,men det var flera år sen
så vet inte om dom fortfarande finns kvar.
Iaf så var den superbra!

edit: googla på wintec pad så hittar du den!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
549
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
857
Senast: Smultron
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31