Tips om ridstövlar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare bussig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 802
B

bussig

Önskar mig ridstövlar som är bredare för tårna. Har idag cavallo. Men jag kan inte röra tårna.( har 3 cm kvar till spetsen) Finns det stövlar som är bredare? I så fall vilka ?

Sv: Tips om ridstövlar.

bussig skrev:
Önskar mig ridstövlar som är bredare för tårna. Har idag cavallo. Men jag kan inte röra tårna.( har 3 cm kvar till spetsen) Finns det stövlar som är bredare? I så fall vilka ?
Mh high rider är ganska breda i foten...men de e ju inte alla som gillar Mh:s saker...! Jag har mkt breda fötter...och ja har inga problem med High rider...

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
653
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka