Tips önskas om bra böcker om körning

TinyWiny

Trådstartare
Någon som kan hjälpa mej? Tänkte få lite hjälp då jag inte vet ens författar namn, Har varit både i bokhandeln:smirk: ingen hjälp och på biblioteket:smirk: 1 bok.

Sv: Tips önskas om bra böcker om körning

Hejsan!

Anders Eriksson har säkert skrivit i alla fall en bok om körning. Sedan vet jag att det finns en bok som kort och gott heter Körning. Vet dock inte vem som skrivit den.

Lycka till i jakten på bra litteratur.....det kan vara riktigt svårt.

Sv: Tips önskas om bra böcker om körning

:) Hans Sidbäck har skrivit två mycket bra böcker:

"Hästen i Skogen"
"Hästmannaskap Körning"

Främst för körning med häst i skogen, men också mycket som alla har nytta av, sunt och logiskt tänkande, och lätt att förstå.

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: saltakatten
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: fio
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
965
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna