Tips på barnkalaslekar!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Tokmaja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 3 186
T

Tokmaja

Ska ha kalas imorgon, eller inte jag, sonen -nybliven 5 åring- ska ha kalas för sina kompisar imorgon och jag funderar lite över hur mycket jag ska "lägga mig i", dvs ska jag hitta på lekar att leka med dom eller ska de få leka själva.
Vi ska vara ute är det tänkt...

Så vad tycker ni, ska jag göra lite lekar och har ni i så fall tips på vad.
Barnen är mellan 4-6 år (en är iof bara 3 men han hänger med på en släng)
Eller ska jag låta dem leka själva?

Sv: Tips på barnkalaslekar!

JAg tycker att du ska ha lite backup lekar i bakfickan, men låta dem leka själva om det verkar fungera.

Tex kasta boll i hink, följa john, kurragömma och lite sånt om det är lite svårt för dem att komma igång.

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 065
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 117
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur