Tips på blender

Nebraska

Trådstartare
Idag brann min blender upp. Den klarade helt enkelt inte sitt jobb. Jag vill ha tips på en som är en riktig arbetshäst. Kraft är viktigare än design. Runt max 2000.

Idag brann min blender upp. Den klarade helt enkelt inte sitt jobb. Jag vill ha tips på en som är en riktig arbetshäst. Kraft är viktigare än design. Runt max 2000.

Jag har en magimix power blender nu, den kostade cirkus 3 000 kr - vilket är mer än du skrev men jag har bränt igenom ett gäng mixar och gav upp. Jag har inte hittat någon i den billigare kategorin som överlever längre än 6 månader här hos oss. Men jag kör nötter, grönkål, och sånt, inte bara smoothie på jordgubbe och melon.

Wilfa är ett bra märke annars som är på rea på *lgiganten nu. Där kan du säkert hitta en billigare blender som ändå har bra prestanda.

Vi har en Philips Pro Blend 6. Vet inte om den finns att köpa längre, men funkar fint, har en rejäl glaskanna och mixar is utan problem. Tror den kostade runt tusenlappen när vi köpte den för typ 3 år sen.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: Scata
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 224
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 320
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
472
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka