Tips på bra löparskor

En sak att titta på när det gäller blånaglar är också sockarna. Jag fick blånaglar av för trånga sockar på min förra halvmara. Det fanns gott om plats i skorna eftersom jag alltid köper en storlek "för stora" löparskor, men sockarna var aningen för spända över fötterna, och det lilla trycket räckte för att jag skulle tappa tre naglar efteråt.

Tack för tipset, det ska jag tänka på! Tappa naglar är vidrigt.......

Det är inte bara jag märker jag som behöver inhandla skor i djuraffären, platta ankfötter med utsidesknölar
Då finns det inte mycket att välja på i löparskoväg
Mitt favoritmärke är Mizuno, helt underbara skor som får hålla säsongen ut
Men jag handlar på löplabbet för att få hjälp med skor så att det blir rätt och det har det blivit de gånger jag har handlat där

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 504
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 251
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka