JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
myri
Startdatum
Startdatum
25 Mar 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
602
hej. är hundvakt den här helgen och skulle vilja göra en utflykt idag, har någon något bra tips på hundpromenad i stokholmstrakten.
Sv: tips på hundpromenad
tyvärr ingen aning då jag inte är där spec ofta. Själv ska jag ta med valp+familj och åka til en strand här i närheten. Fika lite och knalla lite i skogen med valpen
Så fint väder ute jue
ha en bra dag!
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Hundhälsa
Hej!
Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet.
Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Övr. Hund
Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan.
Jag...
Hundavel & Ras
Hej,
Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på.
Jag har själv växt upp med...
2
3
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
18 minuter sedan
Svar: 1 266
Visningar: 76 008
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
39 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 931
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
50 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 667
Hund
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Jag hade nog velat ha mer koll av just SI-leder och även koll av knä med röntgen och UL. Precis som du verkar vara inne på.
Cattis_E
2 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 233
Vård
Uppdateringstråd #2
Gnägg Galopperade i skogen idag och min tjeja är lite överambitiös i byten nu då hon precis fattat konceptet. Hon är en PRE och det blir...
BibbiSmyger-i-Sken
21 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
29 minuter sedan