Tips på hundvänlig upplevelse

Dufweholm är fint och har hundrum, vi hade ett eget litet hus när vi var där med hundarna. Riktigt bra mat och fina promenadvägar.

Annars är ju Östermalma fint, mycket skog och bra mat, men deras hundrum är rätt tråkiga.

Dufweholm är fint och har hundrum, vi hade ett eget litet hus när vi var där med hundarna. Riktigt bra mat och fina promenadvägar.

Annars är ju Östermalma fint, mycket skog och bra mat, men deras hundrum är rätt tråkiga.

Dufweholm kollade vi på men valde bort eftersom hundar inte får vara i allmänna utrymmen.
Har fastnat för Hensbacka Herrgård och Rankhyttan Herrgård 😄

Dufweholm kollade vi på men valde bort eftersom hundar inte får vara i allmänna utrymmen.
Har fastnat för Hensbacka Herrgård och Rankhyttan Herrgård 😄
Bjertorp slott är väldigt fint, fina hundrum och hundarna får vara med i allmänna utrymmen (dock inte restaurangen TROR jag, men det finns sittplatser osv i de andra allmänna utrymmena, som funkar fint! De är väldigt gästvänliga, och det mesta går att lösa. fina omgivningar).

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 504
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 872
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 896
Senast: pepp
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka