Bukefalos 28 år!

Tips på kaninkunnig vet. i Linköping

holsa

Trådstartare
Jag börjar i höst att arbeta i Linköping och kommer såsmåningom flytta med mig mina kaniner (som får stanna kvar hos sambon tills vi hittat en lägenhet som passar oss allihop). Då ena kaninen både har en sjukdomshistoria och har en tendens att ta flytt dåligt vill jag vara förutseende och hitta en bra och kaninkunnig veterinär INNAN jag eventuellt skulle behöva en. Jag åker idag ca en timme kommunalt för att ta mig till veterinären och däromkring ligger smärtgränsen tror jag. Vet ännu inte var vi kommer att bo så alla tips uppskattas! PMa gärna!

Tack på förhand!
 

Liknande trådar

Hemmet Tar tacksamt emot alla tips om att ha inneboende. Möblering, hur man hittar rätt person, vad som är bra att tänka på, innehåll i ett...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: Araminta
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har sedan november 2019 haft ett enormt sug efter att köpa häst, men jag har alltid lyckats resonera mig själv att...
Svar
7
· Visningar
1 853
Senast: QueenLilith
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 667
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 648
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp