tips på märke

FT_ryttare

Trådstartare
tips på bra märkesträns. inte jättedyra , max 1000
snygga , bra läderkvalite ganska smala remmar..
Frank baines har nån modell som ja gillar..

både bruna o svarta.

Sv: tips på märke

Räknas hubertus som märkesträns!?? det här är ett billigt träns, men som är otroligt fint i verkligheten!!! :love: :love: Nosgrimman är något bredare än vad det ser ut! Pris: 698:-

311.jpg

Ser mer ut som det här i verkligheten (om man räknar att det vita och bruna är svart ;) ) Det här kostar 798:- (Hubertus)

3283.jpg

tänkte också tipsa om hubertus, men såg att linnr edan gjort det. har ett sådant som hon visar på första bilden och det är underbart :love:

chetak har fina, prisvärda träns.

värt att kolla upp!

jag har 2 st själv, det äldsta som är två år gammalt ser precis ut som det helt nya i lädret fortfarande!

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner