Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nepetan var ett bra tips - tack!
Jag ska dock inte ha den i rosrabatten för jag tycker inte färgen passar riktigt in, men eftersom den trivs i torra lägen så kommer det att bli en snygg kantsättning av ridbanan
Jag har både lavendel (i ett kryddland) och isop (som efter att ha bott i kryddlandet fick flytta till en egen oas där den får sprida sig som den vill...#&%&%## ogräs rent ut sagt!) men jag vill inte ha någon av dem ihop med rosorna
Rosor + nävor får det bli = mycket färg o form
Ros-kullen har inga blommande blommor än, så bild blir det inte än... men tre olika "köpe-rosor", två vild-rosor och tre olika nävor har hittills blivit planterade (sammanlagt 9 rosor och 5 nävor) - fler nävor ska det bli
Jag provade att köpa näva-frön och driva upp dom själv, men det exprimentet har inte varit lyckat ETT frö har grott av de 12 jag satte...
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Hundträning Är ju en liten hund. Springa efter och var lite ’arg’. Gjorde jag med min fd lilla hund, man kan ju inte direkt fånga dem men många blir...