Tips på mjuk & smidig lädergrimma?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Tullamore_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 168
T

_Tullamore_

Letar efter en ny lädergrimma då jag inte är nöjd med den vi har (Har klippt bort lappen och kommer inte ihåg märket - en budgetgrimma för ca 200:-, snygg men stel)

Den ska vara brun eller svart, ställbar i nos och nacke, och framförallt - mjuk och smidig redan från början. Det får gärna finnas matchande grimskaft. Pris: max 600:-

Några tips?

Sv: Tips på mjuk & smidig lädergrimma?

Jag har en Zaldi, köpte för 400kr på Globen (ord. pris 795). Den är helt super, MJUK, bra kvalitet, ställbar åt alla håll. Helt underbar.

Har du möjligtvis bild?

Jag köpte en billig lädergrimma från Hansbo Sport, kostade runt 250 spänn och den är super! Bäst av de jag testat hittills. (har hållit mig under 500-kronorstrecket)
Dålig bild men enda jag hade inne...finns säkert på deras hemsida :)

buke-1.jpg

Tack för bilderna båda två! Ska kika på dem nästa gång jag är ute och shoppar:bump: ... Vet ni om det finns matchande grimskaft till dem?

Jag har en från Hansbo som faktiskt är jättefin o mjuk! Den är fodrad i nacken och över nosen och har en mönstersöm där. 269:- :D Snygg brun färg är det dessutom.

Liknande trådar

Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: -moa-
·
N
Utrustning Tänkte att ni som har bättre koll än jag skulle få föreslå vad pållan ska få för ny utrustning:idea: Det vi är ute efter är: *Ett...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: EQL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka