Tips på något roligt internetspel?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare susekl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 390
S

susekl

ÄR det någon som har något tips på något icke tankekrävande spel eller dylikt på nätet som man kan ha som tidsfördriv? Uttråkad.

Sv: Tips på något roligt internetspel?

susekl skrev:
ÄR det någon som har något tips på något icke tankekrävande spel eller dylikt på nätet som man kan ha som tidsfördriv? Uttråkad.
Cubis!
http://www.zylom.se Gå in under Pussel och välj Cubis. Jag föredrar Cubis 2, för vanliga Cubis brukar bara lagga för mig.

Sen finns ju hur många spel som helst att prova på den sidan!

ååååhhh Puzzled sheeps! :love: har ingen länk till det men det måste gå att söka..

Det fanns ett spel på ICA's hemsida :) Kmr inte ihåg adressen eller hur man kom fram till spelet men det går nog att läsa sig till. Jag o en kompis satt på datalektionen o spelade det :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
277
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 268
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
716
Senast: sthu
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
989
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka