sussisus
Trådstartare
Sitter här med ombyggnadsplaner till min bokhylla och inser att jag nog skulle vilja ha en platt skärm till datorn istället för åbäket jag har just nu.
Har tittat runt lite men blir mest förvirrad ärligt talat. Jag är inte så tekniskt insatt om man säger så.:smirk:
Vad jag önskar är:
* anitreflex (då jag kommer att ha ett fönster ett par meter bakom ryggen).
* helst vridbar (av ovannämnd orsak).
* 3000-5000 kr, gärna ca 4000 kr.
* gärna inbyggd högtalare, men inte nödvändigt. Men då måste jag kunna koppla in de högtalare jag har nu (JBL Platinum Series står det på dem).
* minst 19 tum (har 17 tum nu).
Jag antar att hög upplösning är att föredra?
Jag sysslar rätt mycket med att redigera digitalfoton (som har en maxupplösning på 2272x1704 - nu tjuvkikade jag på digitalkameran
). Och att sitta och skriva i Word/Excel. För att inte tala om all tid man lägger ner på att stirra på skärmen vid patiensläggning och Buke-läsning.

Datorn och skärmen jag har nu är Compaq.
Har tittat runt lite men blir mest förvirrad ärligt talat. Jag är inte så tekniskt insatt om man säger så.:smirk:
Vad jag önskar är:
* anitreflex (då jag kommer att ha ett fönster ett par meter bakom ryggen).
* helst vridbar (av ovannämnd orsak).
* 3000-5000 kr, gärna ca 4000 kr.
* gärna inbyggd högtalare, men inte nödvändigt. Men då måste jag kunna koppla in de högtalare jag har nu (JBL Platinum Series står det på dem).
* minst 19 tum (har 17 tum nu).
Jag antar att hög upplösning är att föredra?
Jag sysslar rätt mycket med att redigera digitalfoton (som har en maxupplösning på 2272x1704 - nu tjuvkikade jag på digitalkameran
Datorn och skärmen jag har nu är Compaq.